Beach 2010?

Jag har gått med i en sida www.shapelink.com som ska hjälpa mej å komma iform till sommarn, nån som vill utmana mej!? :) Faktiskt kul å då får man lite motivation!

Nån som har kommenterat att jag verkligen hade gått upp i vikt sen jag bodde i Varberg. Och visst har jag de.. Ganska många kilo. Inget ja direkt skäms över, men inget heller jag är stolt över! Men så går de när man inte tränar och äter precis vad man vill! Men nu ska de bli ändring på de..Hoppas jag! Tycker bara de va lite omoget och inte våga skriva vem du va! De spelar ju liksom ingen roll.. Folk får gärna för mej tycka jag har blitt fet. Det rör inte mej i ryggen va andra tycker om min kropp. Jag bryr mej om vad jag tycker.. Åh visst borde jag gå ner lite. Men nu är de inte så att jag är Fet, utan bara lite sambohandtag, och jag ser ingen större fara i de!!

Jag antar att de bara är nån som vill få mej på dåligt humör eller försöka såra mej! To bad for u it didnt work!

Nu ska jag se en film, sen ska ja nana så jag kan gå ut å gå en promenad imorgon, göra stan å sola m.m

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh Söta Emelie,denna människa vill man inte annat än bara nita HÅRT;) ahhahah.. Du är urfin babe, tro aldrig nått annat... Snart ses vi igen hoppas jag.. kramar

2010-03-26 @ 09:37:16
Postat av: jenny

ÅÅÅ jag blir så arg. Det är bara människor som är avundsjuka eller väldigt osäkra i sig själva som säger så. Bra skrivit EM!

2010-03-27 @ 18:41:48
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0