YES!

Imorgon får vi vår bil ;) jippie.. Längtar så så mycket!

Nu ska ja snart hem till Anna och Andreas tjöta lite och ge dom en inflyttningspresent.. Kanske dricka te som ja å Anna brukar göra när vi ses.. Vem vet ;) Ska ialf ge dom en silvrig golv vas med liljor, jätte fin verkligen!! Hoppas dom blir glada..

Ikväll är de även paradise igen, så sjukt kul ska de bli. Hoppas FAAAN att Catja åker. Fast iofs. utan Andreas så är hon ändå inte den där äckliga personen, men ja tycker alla där inne är lite patetiska faktiskt.. Som de ser ut nu så håller ja på Kristoffer!! Han är nog fan den som är mest sig själv och ärlig. Men den som lever får se..

Även nya avsnittet av desperate kom idag så de ska ja med givetvis se.. ;)



Även jävligt skönt å slippa tänka så jävla mycket nu! Jag är så nöjd. Jag behövde bara inse de..

Yes nu ska ja dra mig..
Kiss


Kommentarer
Postat av: M

Du får ju hålla på den som vinner! C

2010-01-11 @ 16:38:39
Postat av: olivia

Jag vet vem som vinner;)

2010-01-11 @ 20:05:57
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha :) har du sett det nya desperate housewifes avsnittet än? Jag vill veta vad som hände, men ändå vill jag vänta tills jag kan kolla på teveskärmen, haha ;) vilka är dina favoritprogram? (eh ja, föruom paradise hotel förstås heheh)

2010-01-12 @ 15:23:17
URL: http://happifaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0