Wii..

Nu har vi fått sålt gamla bilen, så skönt å slippa ha den å tänka på å bara den nya!!

Jag istället för den bilen så köpte vi ett Wii, fan va skoj de är. Igår spela jag hela dagen verkligen. Har ont i hela jävla krHar koppen idag!! AJJ..

Idag har ja med spelat ganska mycket och vart ute och gått 55 min med Anton! Fått frisk luft och motion. Ett halv kilo hade ja gått ner i morse. Jag vill ju ha lite bättre fart på de egentligen, men de är väl bra antar ja att de inte går så snabbt, då tar ja de som att ja inte har så mycket å gå ner!!!

Men nu är ja trött å ska bara kolla på tv, sen imorgon så ska ja städa.. På onsdag ha lite Homeparty för Herbalife åt Alicia, hennes mamma, Nathalie och Alexandra! Ska bli najs..

Sen så ska ja åka hem på Torsdag, å nån gång innan där så ska ja hinna klippa svärmor!!

Ska bli så najs å komma hem lite gå ut å parta med mina flicker!! ;) Jennifer fyller ju år, så ska hem till henne på ferre!! ;) har köpt en sak till henne som ja tror passar henne aldeless utmärkt!! ;)

Nu blir de tv, kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0