Varberg finally..

Jaha nu har man anlänt till Varberg efter allt som varit.
De är verkligen inte meningen att ja ska åka hit. Förra gången ja skulle åka hade ja glömt bokningsnr. så ja fick ringa runt till verkligen alla!!! 3 min innan tåget gick fick ja tag på min papppa.. Med hjärtat i halsgropen hoppa ja på tåget och hann med nöd och näppe!

Idag ja då skulle ja beställa Herbalife grejjer till mina små tjejer :) Jaa typ sådär 45 min innan tåget går inser ja att ja har tappat min plånbok, den fanns ingenstans. Så först greps ja av panik, den är mitt allt, de va massa pengar i den å kontokort, legg, å allt du bara kan tänka dej. Apoteksrecept å grejjer.
Fort ringa Polisen och kolla om dom fått in nån, mej icke.. så klart hade ja väntat mej nåt annat!? NEJ!
Till banken ca 20 min innan tåget, spärra kontokortet. Ut i bilen, har så brott så ja spräcker min underläpp i bildörren, fy fan! Kunde dagen verkligen bli såhär illa? Hur jävla otur får man ha!!
Till tåget 10 min innan, hoppar på å pustar ut.

Men är fortfarande väldigt uppriven över plånboken, och grämer mig som fan! När sammanbrott är jag med. Nej nu ska jag gå på toa innan ja promenerar ner till stan och träffar en vän!

KIss

Kommentarer
Postat av: A.

Emelie du måste höra av dig, e så nyfiken på om du hittat plånboken!!?? :S

2010-01-29 @ 23:15:33
URL: http://aliciascarlini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0