Promenaden som blev..Lite för lång!

Idag har jag och Anton vart ute å gått, vi gick från Källby till Lidköping. Shit då fick ja se att ja levde, eller knappt haha. Jag va nära på att dö. JAG va SÅÅ SÅÅ TRÖTT!!
Har ätit 2 shakes innan idag så nu ska ja snart äta middag, åh de ska bli otroligt gott!! ;) Kebabrulle ska vi unna mej idag när ja vart så himla duktig. Kanske inte är de bästa att äta när man bantar, men ja va så så sugen!

Imorgon ska ja ev träna med min lilla söta Alicia.. :) Får se hur de blir med de!!!
Annars ska ja nog bara sova ut och mysa i sängen och i soffan! ;) Tror ja om inget annat dyker upp!! ;)

Inatt har ja drömt massa mardrömmar för övrigt!! Hemskt, ja blev både sprängd i luften och jagad i mitt hem av nån äcklig jävel!!


Nä nu blir de keeebab åt folket!!
Kiss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0