Känslosam morgon!!

Fick ett samtal imorse, som ja va för trött för att svara på, privat nr med dessutom. Hade lämnat ett medelande i röstbrevlådan. Det var ett samtal som ja inte väntat mej att få. Inget som hänt eller nåt så. Men de blev känsloladdat att lyssna på.. Ingen bra start på dagen allstå..

De stannar inte där, utan jag fick sedan ringa ALFA-kassan, som ja fått en herrans massa papper från, dom tänker minsann inte på miljön! Även de samtalet sluta i tårar, vad försöker dom knäcka en!? Jag ska alltså inte få mer ersättning från dom utan bara från försäkringskassan!
Aja de är ju samma summa pengar, men ändå.. Jag blir GALEN!!

Min fredag blev långt ifrån va jag hoppades på. Inget idag har på långa vägar vart bra.

Förutom när ja ställde mej på vågen å såg att ja gått ner 100 gram till, inte mycket.. men många bäckar små som en gammal bekant brukade säga till mig!!

Så efter en lipig morgon så sitter ja och väntar på att dagen ska vända till nåt possitivt! Hoppas den gör de för mitt humör skull och min stackars sambos skull! De kan inte va lätt å leva med mej när ja är så här lessen å arg, visst första samtalet har han stor förståelse för, för de rörde nog honom med, men ändå.

Lär inte blogga flitigt idag, men då vet ni kanske varför..

Men de va ett roligt bråk mellan 2 harar här ute som stod å hade boxningsmatch med varandra, å sen jucka med varandra så nu kommer vi väl snart ha 100 harar här ute i vår " trägård" Fick några roliga bilder på de som ja kanske lägger upp sen ialf.

Kiss/EM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0