Innebandy på schemat!

Jajjamen, nu ska jag Tess och Pappa tilll Vinberg och kolla brorsans match mot just Vinberg.
Sen ska ja hem och svira om å på ferra hos min lilla fiffer.. :) Ska bli så najs å träffa alla mina små guldklimpar igen. Mina små ögonstenar. Utan dom hade de inte vart kul å leva asså! ;) Oscars blir som en nostalgitripp för mej tror ja! Var gör längesen känns de som..

Sen är de givetvis trav idag med som ja tippat på.. så håll tummarna!!

Även match imorgon Ibk.. :) yyyeeh så ja åker verkligen hem halv tio på morgonen imorgon :) Be till gud att ja inte blir bakis.. Brukar inte hända, så tror inte de, men man ska aldrig säga aödrig..
Nej nu kom dom, have to go...

KIss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0