Första dagen avklarad!


FÖRSTA DAGEN AVKLARAD!!

Nu har ja gjort första dagen på mitt nya liv, huvudväken är verkligen otroligt stark och känns som nån har en boxningsmatch där inne! Kan berätta hur de kommer sig! De är nämnligen så att när du börjar äta Herbalife så äter du även tabletter som rensar ut kroppen på allt slagg och "gifter". Så det jag känner av nu är alltså mitt sockerberoende som min kropp försöker övervinna nu.

Annars har de gått bra. Jag vägde mej imorse och har för övrigt redan gått ner 1 kg! Helt otroligt. Numera älskar ja att väga mej! När ja äntligen ser resutat, men fattar ni 1 kg på en dag! SJUKT!

Stolt är jag ialf. Längtar tills ja får väga mig imorgon och se om ja har gjort några framsteg även då, jag tar gärna ett kilo per dag nu! De hade vart fint, Men då hade de nog inte vart så mycket kvar av mej i slutet på kuren haha. Som Tias säger att han ska behöva ha mig i koppel när ja har bantat klart. Svar: Nej absolut inte. Jag vill trivas med mej själv och ja gillar inte att ha överflödiga kilon som dallrar omkring när ja går! Jag vill känna mej sund och hälsosam, visst sambokilo får säkert alla när dom blir sambos, men hallå 12 kilo? jag har alltså på allvar gått upp hela 12 kg sen jag och Tias blev ihop. Aldeless för mycket enligt mej.

Man ska dock aldrig banta för nån annans skull, utan bara för sin egen skull, för att trivas med sig själv. Jag har även testat Tias sånt där typ "abtronic" eller va de heter. Suttit med de ca 30 min idag. Ska även till Anna en sväng sen och toppa hennes hår å umgås lite, vill även gå en promenix sen. Så man känner att man gör nån nytta

Hörs maybe later..
Kiss


Kommentarer
Postat av: Malin

nu blev jag lite smått nyfiken. vad är det för nått? är det bra för kroppen? dyrt?

2010-01-19 @ 18:52:34
Postat av: Anna

Fan vad snygg header!

2010-01-19 @ 21:21:06
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0