Förbjuden kärlek?


Bilden är lånad av svensk dam tidning.

Något som gör mig fruktansvärt förbannad runt ut sagt är denna nya artikeln om Prinsen såkallade nya flickvän Sofia, om det nu skulle visa sig va sant. Artikeln hade närmare 200 kommentarer om folk som ansåg att de va olämpligt o så vidare. Men varför? Hon har vikt ut sig och varit med i Paradise hotel visst de köper ja den åskikten, men varför dömma henne för de!? Har hon inte lika väl som alla andra en chans att ändra på sig- Att mogna, växa ifrån de där!? Och alla som varit kär vet väl att när kärleken slår till så kan man inte alltid hjälpa vem man blir kär i!
Jag tycker alla personer borde ge henne en ärlig chans, själv tycker ja det är roligt. Allt behöver inte va så stelt och regelmässigt jämt. Jag tycker Sofia är en jätte vacker tjej och så länge hon inte ställer till med några skandalscener så vilken skada är då skedd är min fråga!? Å btw, alla tanter som läser tidningen.. Varför läser dom den, eh jo just de för att dom älskar skvaller och lägga sig i sånt dom inte egentligen har att göra med! Åh då får dom ju se de så att dom har mer att läsa om ;)
Nej men MIN TANKE ÄR ATT ALLA PRECIS ALLA, HAR EN CHANS ATT ÄNDRA SIG! FÖR DE KAN ALLA GÖRA!
Man ska inte vara så snabb med att dömma människor sådär, själv så har ja en bästa kompis som har vikt ut sig, och hon är en av dom underbaraste människor ja har haft äran att lära känna, visst är hon lite speciell ibland, men de är jag och min andra vänner med! Jag älskar den tjejen obeskrivligt mycket och I DONT GIVE A FUCK! Ärligt talat om hon har vikt ut sig eller inte, hon är som vilken annan kompis eller människa som helst för mej! Jag tycker folket ska ge Sofia den ärliga chansen med, hon är säkert en jätte härlig tjej. Och säkert väligt interligent med, vacker är hon ju ialf! Är jag helt fel ute!? Om ja säger att hon ska få en chans? Jag tycker ialf vi ska sluta med fördommarna!!

PEACE! /EM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0