Olycksdrabbad!!

Ja ni vart ska ja börja..
Denna helgen asså, eller började i torsdags när den lilla olycksfågeln satte sig på mina axlar!

ca 45 min innan tåget gick i torsdags så skulle ja beställa herbalife grejjer, då kommer jag på att min plånbok är borta å att ja måste tappat den i onsdags!.. Åker iväg till hjertbergs och willys kollar om dom fått in någon, sen till banken för att spärra alla kort å sådär, sen när ja hade lite för bråttomt in i bilen så slår ja bildörren i läppen och spräcker den så klart, med rinnande blod och blodsmak i munnen med en stor fläskläpp bär de av till tåget..
VÄl på tåget å ja bara kunde spekulera i vad som skulle ske här näst. Men faktum är att de gick bra!!

Men däremot när vi hade vart på kalas hos Joel i söndags å skulle åka å kolla matchen, jo då får Malin vejja lite för en annan bil när ute hos Micke å dem, så vi åker i diket med bilen.. Gud vilken läskig känsla.. Jg va livrädd att bilen skulle välta eftersom den iprincip stot på högkant (inte riktigt men..)

Men.. Vi hann till matchen ialf. Men med den turen jag haft de senaste så såklart förlora dom!! Fan med, inte för ja va med å spela å kunde påverka. Men de va riktig hawaii innebandy!!

Nu ska ja kolla vidare på tvn, jag är så trött idag, små förkyld och fryser!! Lite lätt huvudvärk har jag med, inge vidare.. Jag är jätte sugen på varma mackor!!! åh va gott de hade vart, eller lite pizza haha!!!

Nee ha de så bra alla ni..
Puss å Kram


Kommentarer
Postat av: C

19 februari blir det :)



Pratade med din mamma en liten stund, va jättetrevlig och gav mig lite info :) Man blir ju lite nervös över hur allt går till :)

2010-02-01 @ 20:29:22
URL: http://cimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0