Blev inte nån fotning!!

Jag kan säga att de blev ingen direkt fotning, en bild blev de på kameran! :(
Va så mycket snö å för dåliga motiv eller kanske brist på fantasi.
Jag hoppas som sagt på mina reflexskärmar istället så ja kanske kan få testa dom på nån en dag här framöver.. :)

På torsdag eller Fredag kommer min lillebror Jocke å hans tjej Tess hit och stannar över helgen.. :)Längtar så. Dom kan nog va bland de sötaste par jag känner!! :)

Idag har vi ätit kyckling i bitar i paprika och chilisås med ris, riktigt gott. Lite starkt men..De satt fint.. Min mage börjar kurra lite igen, så ska nog ta mig nått knäckebröd med ägg eller nåt å sätta mej å kolla på lite program!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0