Jag har...

Jag har faktiskt bloggat, men det är såhär att ja har bloggat via mms, och att mmsa har inte fungerat från min telefon.. Men förhoppningsvis ska de göra de nu!!!

Tänkte uppdatera er lite kort va ja har gjort sen i lördags.. För då festa ja ju med Lundin.. :)

Igår va ja skiiiiit bakis verkligen hela dagen, men lyckades ändå framåt kvällskvisten ta mig till GBG och hälsa på M. De va mysigt och kul..
Kom hem därifrån ganska sent om man säger så.. Så imorse va ja grymt trött när morsan väckte mig för att vi skulle åka till gekås hade ja ju lovat.. Och glöm.. Bokat tid hos Malin för att fixa naglarna fick avboka!! :) Men nu så är ja back on track..
Och fick bokat en ny tid hos henne på onsdag!!

Har lyckats till slut att uppdatera min telefon.. Å nu tänkte jag lägga mig och vila en stund innan paradise börjar!! SJUKT TRÖTT..

Vi hörs lite senare kanske..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0