Imorgon bär de av!!

OOh va jag längtar.. Imorgon åker jag till gööööötelaaaborg!! :)
Gå lite på stan, shoppa och fest med mitt gamla goa gäng från Lischan..
Så de blir Emma, Alicia, Nathalie, Aleek och jag.. Sen blir de Jennie och hennes kompis med!
Kewl Kewl.. ;)

Ikväll har ja å mamma druckit vin å ätit massa goda ostar, vindruvor å massa gott!!

Nu blir de snart sängen för mig, och BTW fan va gött att Emanuel vann Paradise, han är inte bara snygg utan han körde inga spel å va ärlig rakt igenom, va har vi lärt oss av de? ÄRLIGHET VARAR LÄNGST :)
Fan va gött..

Hörs kanske från göööötet..
PUSS

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hihi :) Vad ska du göra ikväll då? :) Fredagsmys kanske?:)

2010-12-17 @ 13:21:40
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0