Har nyss..

Har nyss varit ute och gått med hundarna, pappa och jag!! I skogen, fullt av snö.. Jätte mysigt..
Idag har ja fått lön med, alltid kul.. :)

Oh ja glömde säga att ja beställt ett balance band!! As najs, återstår å se om de fungerar..

Senare ikväll ska vi kolla sista Bonde söker fru för iår, när dom är iväg å reser! OMG kan bli en upplevelse man sent glömmer! Jag säger som Daniella- Ge kärringen nya kläder å lite självförtroende boost!! :)
De blir ialf lite vin och lite ostbricka till de, vilka flicker de blir mer än mig å Angi vet jag inte!!
MYS ialf..


Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Haha! Helt rätt! Fast riktiga kläder hade nog inte hjälpt i hennes fall... Efter vad man sett i programmet så är det inte konstigt att vissa personer inte får till det! Den männsikan är inte ensam för inte! Man måste våga, så enkelt är det bara! God fortsättning baby, trevlig nyår och ett fortsatt lycka till på VILA! KRAM

2010-12-27 @ 19:35:03
URL: http://baradaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0