Dåligt med sömn!

Har sovit sjukt dåligt i flera veckor nu, börjar bli riktigt utmattad..
Utan sömn fungerar man inte helt ok kan ja säg!

Ska snart på möte.. Men först ska ja ta en go dusch och ut med Honey en sväng..
Undra vad jag mer ska hitta på idag!! Ja har för mig att de va nått mer än mötet, men minnet tappade jag väl med sömproblemen!

Ja måste nog börja skriva upp ALLT!!

Lagom på de så har ja drömt om 1 och samma människa 2 dagar i rad. Inget särskillt, bara lustiga drömmar... Weird!! Aja de ger sig..

På lördag är de nog fest, vilka är på??

PUSS



Kommentarer
Postat av: angi

inteeee jaaaaaa =) blir lugnt för min del

2010-12-09 @ 15:38:27
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0