tapetval..

Idag har vi valt tapeter till vår nya lägenhet! Shit säger jag bara, beslutsångest! Men de blir nog bra om man bortser från "bajsdörrarna" :)

Jag har gjort över 100 situps om inte mer och vart ute och gått en sväng idag. Och mitt humör är mycket bättre idag! Tur är väl de för min stackars sambo som tvingas leva med mej å mitt humör.

Idag fick vi även ett nytt bud på lägenheten najs e de. Hoppas få ett nytt imorgon när de äldre paret skulle komma hit igen och mäta lite. Men ja hoppas verkligen att den kommer till nån som njuter av den. För de äldre paret tyckte den va ungdomlig och sa att man kan ju alltid måla. Så dom ska alltså förstöra allt som ja byggt upp här. AJA! Skit i de bara dom hostar upp cashen. Men de känns ändå tråkigt!

Har kollat nya Melrose och 90210 avsnitten. Längtar redan tills nästa onsdag!
Nu ska ja sätta på en rulle och se om de är nåt å ha, sen ska ja faktiskt hoppa isängen, är skit trött och har varit hela dagen. Har inte orkat göra nåt mer viktigt ikväll!

Imorgon hoppas vi även att våra nya fälgar har kommit så vi kan byta och tvätta å göra iordning bilen. Och så ska vi ut till dafgårdsbutiken och köpa nå jävla kycklingröra som Tias ville ha. Samt en snabbis till hemkompaniet.. Se om dom har nåt najs till nya lyan, trots jag är fattig som en kyrkråtta, eller som dom skulle säga här körkrötta!
Så är de med de, de är inte direkt glamour att va arbetslös/hemmafru.
Mer än att livet känns som en förjävla lång semester som aldrig verkar ta slut som nu börjar bli lite uttjatad, ska bli skönt att börja jobba igen säger jag bara. Tjäna lite cash. Och kunna ta en resa utomlands med mina girls kanske!? Får se om nån är påt.

Nej nu blir de film sen sängen. Den lockar redan nu.. Men ja vill va så trött så ja stupar i sängen å somnar med en blinkning!

Natti..
KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0