Sitter ute..

Sitter just nu ute med laptopen i knärt ute på balkongen å solar, va ska man säga.. Livet är underbart. Det är hur varmt som helst och jag bara njuter! Visst är de härligt!?

Mitt i mitt solande så tittar ja ut nedanför där står ett äldre par och kikar å pratar.. Dom får syn på mej å berättar att de är dom som ska köpa vår lägenhet. Åh att dom va så glada att trädet försvunnit från baksidan. Så solen kommer fram mer. Och hon sa att hon glömt att kolla hur taken ser ut. Så ja bjöd in dom så dom fick titta. Vilket mysigt gammalt par som får vår lägehten, dom tyckte allt va så fint, men fondväggen (den svarta) i vardagsrummet tyckte dom inte riktigt va deras stil! haha.. för härliga. 
Dom skulle måla den i nån ljus grå eller nåt. Blir nog bra.. Carpe Diem skulle få sitta kvar när ja berätta va det betydde. Det tyckte dom va hur tjeckt å fint som helst när dom fick veta att de betydde Fånga Dagen! :) KUL..
Dom gjorde mej på bra humör å de va kul å få träffa dom. 
På måndag så ska alla papper skrivas. Budet sluta på 280 000 å vi köpte den för 180 000 så de blev en bra vinst som tyvär ska skattas!:(

Ringde även min kära mormor och morfar och rapporter in läget om lägenheten kollade hur dom mådde..
Min mormor å morfar betyder så så mycktet för mej även om ja ibland är allt för dålig på att visa de..
MORMOR OCH MORFAR♥ Jag älskar er! 

Nej nu ska ja fortsätta njuta av solen å drömma mej bort.. :)

Ha en trevlig kväll alla..
KISS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0