Lugn söndag!

Idag har jag å Tias inte gjort allt för mycket. Sovit länge, sen gick vi upp och plockade iordning och Älskling damsög hela lägenheten.. Jätte duktig! :)
Annars sitter vi mest i soffan, och vanliga söndags grejjer. Honey sover tungt i knät på älsklingen.. Så söt!
Vad vi ska göra senare idag vet jag faktiskt inte, kanske bara blir att vara hemma. Men jag är utttråkad! Jag ska inte klaga finns värre saker!
Imorgon tänkte jag även packa ner lite kläder och sånt som inte används, för nu dröjer de inte länge innan vi flyttar tillbaka till älskade Varberg ♥ Ska bli så skönt å komma tillbaka till mina älskade vänner!! Ni är så fina, jag är så glad att jag har er!!! :)
Gissa vem som somna med Honey nu i soffan, jag hör bara snaaaark, snaaark ;) Haha.. Hur kan man somna så lätt? Jag får ju ligga i flera timmar typ för att somna!
Världens sötaste, charmigaste lilla hund :) Honey du är bäst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0