Känns som att..

Känns som att flytten till Varberg gör sig allt å allt mer påmind när vi va å kolla tapeter till vår blivande lägenhet idag.. Allt känns bajs. Jag hittar ingen tapet som ja känner verkligen wow om. Och Tias vill bara ha svart å grått å vitt känns de som, jag vill ha mer färg. Men imorgon måste vi bestämma oss eftersom hyresvärden ville ha tapeterna så fort som möjligt eftersom han ville tapetsera, fråga även om jag fick måla dom bajsbruna dörrarna vita och de fick jag absolut inte göra. Vem vill liksom ha bajsbruna dörrar!?

 

Så vi sa de att vi får väl köpa nya och sätta ner dom andra i källarn så länge, dock så vet vi ju inte hur länge vi vill bo där. Känns som att vi vill köpa nått eget som vi kan göra helt till vårt eget. Jag är ju rätt bortskämd med lägenheter, min första egna etta va ju liksom hur fin som helst och sen nu vår bostadsrätt som ja är kär i. Kommer bli svårt å lämna bort den, men samtidigt så vill ja ju bo i Varberg så. Jag får väl ge efter lite..

Känns bara som att lägenheten kommer bli hur ful som helst va ja än gör med den. Me dessa bajsbruna dörrar :(

Denna dagen har vart piss och mitt humör är som ganska ofta förjävligt! Jag vet inte hur många gånger jag har gråtit idag och mycket är tackvare bajsbruna dörrarna och tapetval, de är fan inte lätt!

Orka.

 

Jag vill bara ta med vår lägehetenhet och placera den centralt i Varberg, och nu kommer vi bo lite utanför på boråsgatan. Men de blir väl bra de med, vi får ju en 3a ialf. Mitt önskemål. Skönt när vi får gäster från Lidköping om inte annat. Men de xtra rummet kommer för närvarande va vår "matsal". Kommer bli spännande och se hur fan detta ska bli och hur fan de kommer se ut. Jag tackar fan för min mamma som har god smak som får hjälpa mej å Tias och piffa upp den så gott vi kan!

Ja va ska ja säg de slutar ju inte med bajsbruna dörrar utan där är även rosa kakel i köket. WTF!

Jag är bitter på livet idag och ont i magen har ja med, jävla mensvärk!

Nu ska ja nog lägga mej innan detta blogginlägget går överstyr.

Natti


Kommentarer
Postat av: lollo

tack så mycket! det går väldigt bra faktiskt, men skönt att man snart går ut! hur går det för dig? :)

2010-04-07 @ 14:26:01
URL: http://justlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0