Drömde..

Inatt drömde jag om min fina vän Björn som tyvär inte finns med oss längre :(
Men ja drömde inatt att han levde och att ja fick träffa honom igen, de va så kul att se hans leende, hans glada sprudlande personlighet. Men sen vakna jag å insåg att jag drömt...
Och jag började gråta... De va så hemsk när ja insåg att de inte va sant! Hade vart underbart å se dej igen Björn, glada rara snälla fina du!
Jag hoppas verkligen du mår bra där du är nu..
Saknar dej vännen..



Förövrigt har ja haft världens magont i eftermiddag igen, börjar bli otäckt.. :( Får söka för de igen om de inte blir bättre!!

Nu ska ja lägga mej i sängen å kolla på roast på berns.
Sen film sen natti..
KISS


Kommentarer
Postat av: Ida

Va de du som kommenterat ett av mina inlägg och sagt att du haft "kontakt" med denna Björn genom ett medium...?



Vila i frid, Björn...Varför ska unga människor behöva dö? En fråga som tyvärr aldrig kommer få ett svar...

2010-04-25 @ 17:38:54
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0