Va är de som gör att långt hår...

Får en å känna sig så mycket sexigare å framförallt snyggare.. När ja har kort hår känner ja mej som en tant..

Just nu så har ja mitt imellan, å de är inte heller bra.. Jag vill ha långt hår nu.. =) Extensions... MM... Varför har ja inte kvar min firma!!?? Jaaag vill ha löshår.. haha.. De är fett snyggt, om man gör de med rätt ton och på rätt sätt..

Varför i helvete är ja så impulsiv? Varför färga ja mitt tejphår, hår för nästan 7000, färga ja.. IDIOT EM brun..
Skjut mej nu!!
Annars hade ja kunnat ha långt håt på 30 min, för tejp å allt har ja hemma..

Kolla så najs de va..

 

Ah ni fattar ju va ja menar, ja är ju mycket snyggare i långt hår, eller hur?



Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Jag går en skrivarkurs.



Tycker du passar jättebra i kort hår också :)

2009-09-01 @ 21:21:25
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0