Movin up!

Bloggstatistiken ökar, glad är ja för det! Så man vet att de lönar sig att man faktiskt skriver!!

Idag har ja sett ännu ett nytt avsnitt av Melrose place 2009, och 90210.. 90210 verkar faktiskt vara sjukt bra nu.. Eller mja de va de väl innan med, men de är lite mer sting i de nu!

Melrose Place är väl sådär, mest tidsfördriv.. kanske kommer igång de me efter några program!

Nåt som dock inte verkar vara så himla bra säsong 7 är OTH. Men lite drama är de allt där mer nu..
För er som inte sett så ska ja inte avslöja!!

;)
Ikväll har ja bara degat framför tvn. Som vanligt... Hemmafru, ja säger då de. Inte så kul som många tror..
Flytta till en ny stad, -Kul tänker vissa.. ENSAMT tänker jag!
Saknar er honeybuns där hemma i Varberg, mitt Varberg.. Mina fina underbara vänner! Vad skulle ja göra utan er..

Nu har ja druckit några liter, å med de medför toabesök, ja överdriver inte om ja kissat 100 ggr idag. Uhh!
Inte för ni kanske ville bli upplysta om det men..

Herbalife försäljningen börjar rulla igång, fick igår mina 2 första kunder. Kul som fan. Ska verkligen bli kul å se deras framsteg. :)

Nej nu blir de sängen, imorgon ska vi upp å hjälpa Malin och Anton.. Så de blir nått gjort ;)

Gonatt Bitches and Lovers..
Love Em

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: Nej icke ^^ Varför tror du det :D? Jag bor mellan två städer, ganska nära Borås :P

2009-09-24 @ 09:34:03
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Erica

Goddag! Allt bra idag? :)



Http://leaveit.blogg.se

2009-09-24 @ 16:30:38
URL: http://leaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0