Från sportbil till kombi :)

Japp idag skrev Älsklingen min att en kommer å hämtar racerbilen på Lördag.. Gud va kul..Fast de kommer nog va sorgligt för min lilla älskling, de är typ hans bebis de där.. :) Går nog bra de.. Hoppas han är seriös nu bara..


Här är vår lilla pärla..

Istället får vi antagligen min efterlängtade fydörrade KOMBI, tack gud för de.. För de är ja som får hoppa in å ut nu när nån ska åka med :) Ska bli kul
Jag hoppas på en sånhär :)


En Volvo v-50 (t5 om Älskling får bestämma) Inte för ja kan så mycket om bilar men..Jag har fattat så mycket som att motorn är de viktiga ;)

Kommentarer
Postat av: robert

barn? eller är de som blivit för stor?

2009-09-30 @ 18:06:01
Postat av: olausson

Honey lyckades på nått vänster inte komma med i min tidigare kommentar punkt

2009-10-01 @ 00:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0