Förfrågan om baluppsättning..

Fick förfrågan om att göra Olivias baluppsättning innan, JIPPIE YEEY! Va glad ja blev.. Jag som älskar uppsättningar.. Så nu ska ja sätta mej å skissa lite..Åh va kul! Dessutom så känner ja mej hedrad! :)

Uppsättningar är så kreativt, typ som att måla en tavla, nu behöver ja inspiration..

Jag är lite inne på flätor, knutar.. Rosetter.. Mja, asså inte att ja ska göra de, men just nu för stunden så får se va min inspiration.. Inte för ja är så haj på att måla, men ni kanske får tjuvkika sen.. ;)

Pussi

Kommentarer
Postat av: Laila

Autosvar: Tack för din kommentar =) kram Laila! :)



2009-09-04 @ 15:57:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Leia

Ha en fin fredag! :D

2009-09-04 @ 16:04:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: olivia

EMELIE:D fick jag till och med ett blogginlägg! Vad glad jag kan bli då!! hihi

2009-09-04 @ 16:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0