Är jag lik eller inte!?

Naoimi är sjukt lik min mamma när hon är ung, enligt mej ialf. Eller nått är de som är lika. Ska se om jag inte kan hitta kort å sätta in här.. så ni själva får se likheten.. :)
Just nu verkar ja va insnöad på att se folks likheter....

Jag kollar på 90210 nu, lugnt å skönt är de här hemma nu.. Ont i axlarna har jag med, skönt att min underbara skatt kommer hem sen så får ja massage :) Har ja sagt att han är underbar!? Och bara helt bäst.. Älskar honom..

Jag har dock aldrig fått höra att ja är lik nån..
Eller jo.. Nu när ja tänker efter så har ja visst fått höra massa..
Nathalie en gammal kompis sa att ja va lik Billie Piper..


Tycker ni det!?

Eller ja just de.. När ja å min kompis Leah åker taxi en gång ( på den tiden ja va svarthårig) Så sa taxichaffisen att ja va lik artisten Björk!!!! Excause muuua!?
Björk ser ut som en kvinnlig variant av Michael Jakson..
Look for yourself..



Men de roligaste av allt va när Jag, Erik, Rebecka å Larry va i Åre å de kommer fram nån på afterskin å säger till sin polare å pekar på mej, där är ju Charlott Kalla, Hallå? Va är de för fel på folk..
Detta hade ju såklart Erik å Rebecka skit kul åt hela resan å Erik hade anledning å mobba mej flera veckor efter den resan.. ursch å fy!



Thats my story! Nu kommer snart baby.. YES!

Ska kolla klart på 90210 nu.. Natti
Kisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0