Världens bästa Älskling!!!

Svärmor hämta mej på station, hur gulligt som helst. Och en väldigt artig herr hjälpte mig å bära mina tunga saker. Kunde inte bli bättre.

När ja kommer hem å efter en stund så märker ja att vi har fått tvättmaskin, Älskade hjärtat har vart å köpt en tvättmaskin med inbyggd torktumlare till oss, är han inte för söt? Asså ja blev hur glad som helst. Jag slipper nu släpa allt ner till källarn! GÖTT!! Fin va den med med touchscreen å allt ;)
Ah man kan aldrig sluta förvånas av Tias vad han kan hitta på.. ;) Ja älskar dej baby!! Du är bäst..
Finns de nån som kan göra mig så glad och överraskad? ;) För söt..
Sån här blev de..

Såhär såg den ut ;) Lycko mig, Lycko oss ;)
Nu har ja lovat att alltid sköta tvätten, Baggis nu eller va säger ni?

Nu ska ja ha lite catch up med lite serier.. Längtar så tills ja får slänga mig runt halsen på min toppenkille och krypa ner å mysa, å gosa å kolla andra avenyn ihop! ;)

Vad gör ni idag?

Kiss


Kommentarer
Postat av: angi

Love!

2009-10-30 @ 14:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0