Vaken tidigt..

Eller mja, tidigt o tidigt.. Men tidigt för mig. Jag vet inte ögonen gick väl lite i kors på mig, och yr som ja va hoppa ja in i duschen, duscha, tvätta håret. Sminka mig och mja nu sitter ja här :)

Inväntar Lisbeth, sen Mormor och Morfar.
Äta mat här hemma..

Sen ska ja förmodligen kasnke till Marica, och sen hem igen och invänta
Maggan, Kerstin å Göran. Ja du, Full rulle hela dagen..

Tias skulle gå på stan med sin mamma idag å "uträtta ärenden" han som så ofta går på stan frivilligt.. Undra va de är för ärende han ska utträta. (han sa dom bara skulle gå å titta lite) Å de kan ja säg inte riktigt är hans grej :) Han brukar sucka lite lätt efter första affären å efter 2 fråga om vi ska gå i många till :)
Hahha..

Nu ska ja föna håret..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0