Tack Angi!!

Efter igen.. dålig uppdatering, vill ja bara tacka min underbara vän Angi.. Tack hjärtat för en jätte trevlig helg, jag är så glad att du kom hit och liva upp Lidköping lite.. DU är underbar!!


Kolla in mitt lilla bajstroll :)

Mja, just nu så sitter ja å käkar lite och väntar på att min bulldeg ska jäsa klar.. 30 min, pust!
Sen ska ja som ni kasnke förstår baka kanelbullar. Frida gjorde mej sugen på de förra veckan när hon sa hon skulle baka de.. Eller när de nu va.. ;) Har inte haft ork till de innan!!

Sen funderar jag när bullarna är klara.. Om dom inte blir de på tok försent.. att ev. cykla bort med några bullar till svärmor och svärfar om dom är hemma. Sätta Honey i cykelkorgen! Men de är inte alls säkert ja orkar de efter mitt bullbak.. Så vi får helt enkelt se.

Imorgon ska ja ut och promenera med Anna.. Söta lilla Anna, min kära körskolelärares tjej. Honey och Tyson ska få leka lite.. Vi ska tjöta lite å så :)
ÅÅh på tal om körskolelärare så kan inte han va så stolt över sin elev just nu som legat så på latsidan.. rapaappappa på :) Ja de är va ja ska göra.. Får fan sätta igång med de. Jag vill ju ha mitt körkort till jul. Å de kan ja nog glömma! Men i början av nästa år kanske!? Ligger alldeless för efter i teorin. Måste plugga, Kanske ska göra ett sånt istället för att besöka svärmor å så. Vi får se. Älskling hade blitt stolt då ialf.

Japp .. Fortsätta baka baka baka liten kaka..

;) Kanske ni får se bilder sen.. Läskande bilder hoppas ja :)
Kanske ja får upp fler vänner hit å hälsar på snart.. Hoppas de!

Puss sålänge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0