Söndag i Varberg..

Om man tittar ut genom mammas å deras vardagsrum på övervåningen så ser man massa orange/gul/gröna höstlöv som snart även dom faller från träden, visst är de regn och rusk och tråkigt väder. Men visst är det mysigt om man ändå sitter inne med tända ljus å en go stickad tröja!? -Jag njuter.. Sålänge jag slipper gå ut!

Brorsan kommer hit och käkar sen vid halv 2, Pappis goda köttfärsås.. Och sedan ska ja klippa han lite i min salong som Mammi gjort iordning i mitt gamla rum, ser riktigt proffsigt ut för att va ihop kastat på några minuter. :)
Har tyvär inte kameran med mig så ni kan inte få se! Men ändå. FUN.
Sen bär de av till att kolla Wic. Jadu... Kan inte säga annat än att ja längtat efter att se en match igen, förr satt man bänkad på varje match hejja, gapa å skrek!!
Vilket man nu sitter å kollar på tv dom få gånger de sänds. Känns väldigt overkligt!

Jag har ganska nyss vaknat, sovit oroligt.. vridigt å vänt på mig, Vakna av att ja va kruttorr i munnen.. Ah.. GUD!
Mamma hade glömt ställa om klockan å va uppe en timme för tidigt!
Jag gäspar fortfarande.. Kommer med stor sannorlighet gäspa större delen av dagen.. Jag är inte van tempo länge när man ligger hemma hela dagarna och inte är van vid att göra många knop!
Det är kul att de händer lite. Och tiden rullar på. Nu har ja vart här knappt halva min visit. Det går fort när man har roligt säger dom!

Väckte Marica med ett mess inatt. Om hon ville toppa mitt hår lite, de behövs som fan. Men vill egentligen inte.. De tar emot.. Nu när mitt hår äntligen har blitt lite längre! Men så är livet.. Man måste ju leva som man lär :)

Jaa nu ska ja gå ner å käka en macka eller nåt..Magen börjar kurra så smått å ja kan säga som så..De hjälper inte att känna doften av pappas köttfärssås som står å puttrar där nere. :)

Ha en go dag så hörs vi säkert ikväll :)
Pussi

Kommentarer
Postat av: Angi

Hmm sexyEm.. :) Tack återigen för den fina lilal presenten . Du är så söt. Min trogna vän. :) Älskar dig !

2009-10-25 @ 14:36:43
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0