Reglat golv...

Idag har jag vart så duktig och hjälpt Tias idag och reglat golv. Kl 07.20 ringde han å sa att han va klar på byggvaror och att jag kunde gå ut, jag trodde va rena skämtet. Jag tyckte de kändes som tio minuter sen jag var uppe på toa. (vilket jag var vid halv fem)..
Vi begav oss ut till arbetsplatsen och satte igång, och första krångla rejält å jag tänkte typ herregud, detta tar hela dagen... Men kl kvart i 11 var vi klara!!
Tusen mygger va de där inne ni skulle sett trodde ja skulle dö när ja såg de..
Och sen att de va svin kallt på köpet. Så jag frös så att jag kände mig som en utskuren isfigur när vi lämna bygget. Brr....
Tias tyckte ialf att ja va väldigt duktig och han vart stolt över mig, och de är huvudsaken.

Sen släppte han av mig hemma, eller mja vi handla först! Och sen släppte han av mig och åkte tillbaka och spika klart och skulle sätta några brädor under så dom bara kunde isolera sen och sen ev imorgon riva väggen!!
Där ser man!

Nu har jag ialf duschat.. De va grymt skönt, hade typ vattnet på 150 grader. MM.. Livet de där!
Nu ska ja efter detta blogginlägg krypa ner i pyjamasen och ta världens störta kopp med VARM CHOKLAD!! Eftersom ja inte dricker kaffe så. Nått vill man ju ha som värmer lite, sen ska ja tända alla ljus.. Lägg mig vid tv och äta mackor med Onsala korv på, för de är så grymt gott!!

Det är för övrigt jävligt grått å keligt ute idag.
Känner jag mig själv rätt så somnar jag säkert en stund med!! Härligt..

Vad gör ni idag? Jobbar o sliter?

Kissipiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0