Natti Natti..

Nu är jag trött.. Slutade med att jag andvände min rastlöshet att verkligen storstäda min walk in closet. Den blev mycket fulare när jag flyttade bort alla högklackade. Men vi har inte så jätte gott om plats på 62 kvd. Så vi ska flytta in byrån från hallen in i min garderob och sen ta den som vi hade i vårt gamla sovrum och sätta i hallen. Därav 1 till byrå. SKÖNT!

Nu är här ialf iordning plockat, och jag har sagt till Tias att vi tar ner kosskonsten och säljer de fina tyget på tradera. De är coolt som fan, men jag vill kunna ha vilka färger som helst här hemma å de går inte med cerise och turkos.

Till Julen vill man tex kanske ha röda detaljer... Ja ni fattar!

Nu ska ja alltså sova.
Imorgon ska ja å Älskling upp tidigt och fixa ute på landet. Och sen ringa alfa och allt möjligt. Helst hinna med att handla lite.

Gonatt
Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0