Morsan diggar House..

Jag har ju fått igång min spotify här hemma hos mamma å pappa nu.. Och mamma är mer än överlycklig för att hon får lyssna på min braiga musik. Hon diggar som fan å sa att de är synd att hon inte har sån jämt å städa å så till! :) Så söt.. Jag sa till henne att gå till Oscars en lördagkväll istället.. De hade hon gillat! :) Inte dom andra kanske dock när 40+ eliten kommer dit å sätter fart ;)

Nu saknar ja min lilla vovve.. Min söta lilla pussiga tjej. Nu har hon visserligen inte sovit vid mej ändå på en vecka (eftersom hon löper) Men annars brukar hon ligga undertäcket med mig jämte min mage och värma :) Miss..

Älskling saknar jag med, min gose! Längtar efter en stor stor bamsekram :)

Nu är de snart Wic som ja längtat hela dagen..

Vad händer ikväll? Ev klipp morfar å så men annars?

Kissikors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0