Ingen bra dag..

Skulle ringa Alfakassan, dom stängde kl 12, eller telefontiden. kl va när ja skulle ring 12.24... YES!

Älskling åkte 2 timmar tidigare för att jobba extra :/

Honey har börjat löpa, så hon går med trosor på sig inne för att inte vi ska få blod överallt.

De går ingenting bra på tv, och inga nya avsnitt har släppts.

Jag glömde skriva ut de enda papper som ja behövde skriva ut idag, så istället imorgon måste ja ringa ALFA, skicka in papper. Hjälpa Tias å jobba. SKIT trist!!

Fyy fan va allt måste va krångligt för att få lite ersättning!

Jag kommer på mig själv sitta liten å ynklig och lípa.. För vad? Jo för ingenting har gått min väg idag å ja är trött.. Å gnällig, hungrig.. Å kan inte bry mig mindre om de idag!

Idag kommer ja ha världens tråkigaste dag känner ja på mig! Vad ska ja göra liksom? Hur ska ja fördriva all tid? Från kl drygt 13.00 till 23.45?!
Dööör bara av tanken, å körkortsteori visst de skulle ja ju kunna plugga då känner man. Men om man inte förstår sig på datumparkering och last, mja då är de liksom ingen större vits som man bara ska sitta å chansa. Jag måste till körskolan nån dag!

Piss dag! Hatar den redan har ja bestämt.

Kiss

Kommentarer
Postat av: olivia

kom till varberg!:)

2009-10-19 @ 20:05:15
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0