Humörsvängningar..

Idag har ja väldiga humörsvängningar. Visst ja har levt med de hela mitt liv..
Men asså när man vaknar till att Tias springer upp ur sängen gapar i telefonen å sen fortsätter gå omkring i lägenheten och fortsätta skrika i telefonen (han kunde tydligen inte prata i normalt röstläge)
Ah då blir man kan man säga arg! De där va inget kul sätt alls att vakna till..

Nu har ja sprungit runt här o fixat och donat lite för att de ska se hyfsat ut här.. Jag vill ju dessutom få upp sommarkläderna på vinden som står färdiga i en låda här.. (vågar nämnligen inte va på vinden själv, läskigt!)
Och hänga upp ljuslyktorna som Tias fick av mig förra året i födelsedagspresent.. Som inte har hunnit komma upp efter flytten. Men de finns de inte tid till när man ska hjälpa alla andra..
 
Igår bjöd ja in mig själv till Malin och co. De va skönt med lite sällskap.. Och käkade massa goda varma mackor när Johan och Josse kom (mums!) Tack Johan och Josse.. Jag har aldrig ätit så mycket i hela mitt liv ska ja upplysa er om!

Snart kommer Anna och Helena med barn hit en stund..
Och sen kommer Johan och Emelie. Jag tänkte även gå till Netto och panta alla förbannade burkar och flaskor som står i vårt städskåp som är as störande!
Handla lite julmust och nått godis kanske.
Lite clementiner å så nån citron! Gött å hälla i vattnet som ja egentligen ska dricka som ja inte alls har nån som helst lust med idag!

Idag kommer ju Tias ialf hem lite tidigare än vanligt.. YEYY!! Vilket typ aldrig händer.. Jag träffar han ungefär lika lite som ja träffar Jultomten. JA ungefär så känns de!

Ni hör ju själva vilken otrolig pessimist jag är idag! De är verkligen toppen å heta Emelie idag- Eller inte!?

Dagen började med att ja satte mig å storböla för ja blev väckt på detta sätt..Yes.. Känslig värre.

Vad gör ni idag?!


Kissikors.. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Idag önskar jag att jag också hade hållt mig till vatten igår! Haha :P Ångesten är stooor! ;) Men jag hade kul iaf :D

2009-10-25 @ 11:10:46
URL: http://glooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0