Destination Varberg!

Nu är ja hemma! Hemma i Varberg, hos mina päron, min vänner.. Dock utan Älskling o Honey.
Men visst känns detta mer som min hemstad än va Lidköping känns. Alltid lika kul å komma hem fast att ja trivs i Lisch.

Ikväll har vi ätit jätte god ryggbiff, klyftisar sallad m. feta.. och beasås. Efterrätt fick vi bananpaj å glass. Låter skumt men de va väldigt gott faktiskt!
Sen åkte ja hem till Angi baby, där de va tjejfest. Va dock inte på gå ut humör så ja nöjde mej med att kioska på all deras plock som dom hade fixat.. Annanas, brie å godis å allt de nu va.
Träffa några nya tjejer ja aldrig träffat så förut. Och dom verka hur goa som helst. Jag vet ju iofs att mina vänner inte umgås med några puckon men ändå ;) Dom verka trevliga!

NU har ja cyklat hem till Breared, föräldrahemmet!! Kramp i vaderna hade ja när ja va framme, stod upp hela tiden för ja är så rädd för urinväginfektion. Hahha.. Dum som ja är! Men ändå. Lite får man ta! De är ju uppför från urbaths till rondellen typ :)

Och nu ska ja till slutdestinationen för dagen. SÄNGEN! Är gör trött.. Efter packande, iordning plock hemma i all stress, Tågåkning, bilåkning, middag, ner till stan, fest, hög ljudnivå, hem.. Ja.. GÄSP!!

Gonatt på er..
Imorgon blir de som sagt Wic, pappis köttfärssås.. Och klippa bror min..
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0