AF!

Har vart på Arbetsförmedlingen idag. Ingen ville göra en arbetsinetvu inför alla, så vi fick gå hem 2 timmar tidigare.. :) Alla blev typ överlyckliga :) Haha..
Så va bara där 1 timme.

Så ja hann ju hem å pussa på min underbara lilla älskling!
Massa pussar, för han är världens bästa!!

Duktig va ja med å gick hem från AF nere på sockerbruket.
NU ska ja cykla till Magget och köpa Pink lady äpplen (godaste ever) Lite bananer, bra å ha hemma..
Å kanske nåt gottit å äta till Bonde söker fru o dagens man som går ikväll..

Ska ju även se Melrose place 2009, och 90210 sen :) yummie!

Jag längtar gör mycket till min lilla goding Angi kommer hit, så vi kan ha tjejmys..
Fota, shoppa, dricka vin å mysa.. Kanske gå ut på stan å svira!?
:) Hihi .. Längtar Längtar!! Hon e min lilla bajskorv :P

Vad gör ni idag vänner? Å läsare!?

Puss

Kommentarer
Postat av: j

haha bäst du köper hem extra mkt toapapper då;)

2009-10-07 @ 16:46:29
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaahahahaha Jenny då=)

2009-10-07 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0