Tee och Mackor!

Har nyss druckit en kopp svartvinbärste och ätit lite mackor, jag sov visst till tolv idag med, voppsi!!
Öm i hela kroppen stiger ja motstridit upp när älskling har ätit färdigt kl 13.30  typ! Haha..
Klippte honom lite så han är fin till festen på fredag!

Imorgon ska ja färga mig, på salong Chop me! ÅÅh va ja längtar.. Ska bli så najsigt..
Eller får vi hoppas ialf. Men de tror ja nog Patricia kommer göra jätte bra. Men ja är ju ganska bestämd och kräsen kund! Eller ja jag är rädd för att de inte ska bli som ja vill med andra ord ;)

Ikväll är de mammas pojkar ikväll, ihhhiih de är så jävla roligt värsta dramat! Najs att hon blonda tuttbimbon åkte ut förra veckan.. Inte för att dömma på utseendet men hon verkar ju helt jävla blåst!

Neej nu ska ja mysa ner mej. För sen ska ja börja med min potatis och purjolökssoppan som ja ska göra till min lilla plutt sen när han kommer hem från träningen!

Sen ska vi mysa i soffan med sista Johan Falk filmen och massa ljus ;)

Trevlig kväll babes..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud vad härligt med en sån lång sovmorgon! Det förtjänar man ibland (ofta!) ;) Kram!

2009-11-05 @ 19:57:28
URL: http://glooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0