Tack änglar!!!

Tack mina underbara vänner som ger mej energin att orka! Jag älskar er så de inte finns ord. Ni betyder så så mycket för mig.. Jag hoppas ni vet de. Å den dagen ni behöver mig så finns ja här för er!


Föresten!? Inte nån som har sådär 150 000- 200 000 över!? Jag skulle isåf behöva dom!! Allla bidrag är värdefulla! Hahahahahaha..Jag vill ju ha huset så gärna!


Idag har vår fina ljusstake eller va man säger kommit upp - Finally!
Jag tänkte ta lite kort å lägga upp sen när de är mörkt.. Så ska ja tända alla ljus å visa hur mysigt vi har de!



Vet ni va ja hoppas! Att vi för en gångs skull kan ha lite tur med oss efter allt som drabbat oss nu!
De är tungt ändå.. Kan vi inte få lite tur!? Lite lycka med oss! SNÄLLA..Vi hade behövt de..!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0