Kasslergratäng!

Idag har vi käkat kasslergratäng som jag gjort!! :) Jätte god!

Är mindre glad över att sitta på läktarn och kalla mig Lidköpingsbo när dom förlorar mot Visby i världens otur. Stackars Palm som fick världens hjärnskakning! Och alla andra som fick smällar och skador, dom spela inte shysst ialf. Men men så är livet..

Idag har ja haft sjukt ont i kroppen, öm i nacken, axlarna, huvudet, magen. Ja everything!
FY FAN.. De ska bli skönt att känna sig som en människa igen.

Nu idag så ska ja bara slappa.
Denna veckan så blir de förmodligen fika med Emma. Kanske en dejt med Anna!

Men nu ska ja lägga mej i soffan se Desperate Housewives och bara slappa. Invänta och se om de ska gå nåt bra på TV. Saknar mina vänner. Mina små snuttar.. Åhh vill vara med er..!! LOVE U..


Kiss

Kommentarer
Postat av: C

Jag började undra väldigt varför man fick en sådan kommentar, sen var det helt anonymt. Jag har varken ditt nummer eller visste att du hade en blogg. Men självklart ska jag ta det med dig, hade hans nummer så därför frågade jag bara honom vad som menades med det.

2009-11-17 @ 07:16:42
URL: http://cimone.blogg.se/
Postat av: Angi

Awww sötons =) Mis u to snygging ! får ses snart igen tycker jag =) Love love

2009-11-17 @ 16:41:40
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0