Håller tummarna!

Jag valde att inte åka till Örebro idag, va hemma å vila mig istället!!
Men ja håller tummarna för IBK. De finns inget annat än vinna!

Jag tror även såhär om matchen. Palm kommer saknas i målet.

Antingen blir dom nya omformationerna i kedjorna kaaatastrof eller succé.

Återstår å se. Men hade ja vart tränare så hade ja nog gjort såhär.

Hugo-Tias-Aris
Robert-Mackan-Mattias
Kim-Granberg (om han kunnat)- Skogis

Kan kanske de med disskuteras.

Men ja tänker såhär, Hugo gör fler poäng med tias och aris. De är en stabil kedja som alltid jobbar.

Mattias, mackan och Robert känner varandra utan och innan på plan ungefär som trillingar! Kolla bara den kedjan förra säsongen!

Kim han skjuter ju, de gillar jag. Skogis skjuter de gillar ja. Granberg är ju en bra center som med jobbar!

 

Hahah.. ni märker väl att ja inte direkt är nått innebandypro:)

Som sagt de finns inget annat än vinst idag herrar! Good Luck!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0