Hallaaoo!!

Ja du. Idag sov vi ganska länge, eller mja älskling va å jobbade och jag sov länge..
Han kolla på Andra Avenyn medans ja sov eftersom ja redan sett de igår hos svärmor!!

Idag har vi vart å inhandlat nya krukor, ska längre fram även inhandla nya lampor. Våra fönster är så stora så de gamla sågs knappt ut mot gatan!
Har även planterat i nya blommorna och ah pytat med lite annat rött och tagit bort de rosa! Man får ju som smått börjaförbereda lite granna för jul även om de är en stund kvar!
Mysigt blev de, längtar dock tills ja sätta in advents sakerna, och julgrejerna! Vi har ju som sagt inte bestämt om vi ska ha julgran eller ej! Vi får se helt enkelt!


Jag har ont i magen som faaaaaan, trött är ja med. Allt bara värker! För å inte tala om annat, men måga av er vänner vet ju varför! Bara längtar efter andra tider. När detta onda har gått över!


Städa tänkte ja med gjort, men ja sparar det tills imorgon!

Skulle även tränat med Emson idag. Men de blev nog inte så! Verkar de som..
Kanske en annan dag. Känns ju sådär å träna ändå idag när man mår som man gör!

Men men, nu ska ja lägga mig i soffan å gosa mej med kuddarna..
Älskling är å jobbar!

Kiss

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack baby!Jag visste inte att du bloggade=)? Bor inte du här i sthlm gumman ? Fika nån dag i så fall ?

2009-11-18 @ 20:32:06
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0