Det snööööar!!

Det snöar i Lidköping, ialf på Östbygatan. Väldigt fina små flingor men ändå. Gör mysigt å sitta inne nu å mysa vid tvn med hunden i knät och en varm filt och massa ljus :) De är själva grejjen med hösten, sommarn är helt klart min favorit men ändå!! De är mysigt..

Idag har ja vart med i tidningen här i Lisch.. Jag å Linda (partner in crime) haha.. Nej men en annan tjej från min jobbklubb grupp! Vi fick en liten bild på förstasidan och sen verkligen ett helt uppslag.. Jätte bilden verkligen. Hahah.. Kul de.. Va på stan sen.. Kände allt blickarna. Kanske telefonen börjar ringa nu!? Nej skämt å sido. Men de kanske förhoppningsvis blir lite lättare att få jobb nu!
HOPPAS!!

Vad gör ni en sån här kelig dag..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jä, men det är också fint! :)



Precis, Marie heter min handläggare, haha.

Hon var skön!

2009-11-04 @ 20:40:06
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0