Åhh ja säger då de..

Arbetsförmedlingen hade glömt anmäla mej till berättigade ersättning från a-kassan fick ja reda på nu. Sen i maj!! KUL! Så allt ja har gjort på arbetsförmedlingen har i princip varit ionödan. Nu är ja ialf anmäld!

Sen ringde ja alfa, då hade inte dom fått några papper ja skickat in sa dom ialf. Sen ringer min handläggare eller vad man nu kallar de, å han satt med mina papper i handen! JAG SÄGER DÅ DE.. sånna här grejjer gör mig såå såå förbannad. Nu behövde han bara ett till papper för att gå igenom mitt "fall" på riktigt.
Så nu ska ja bara skicka in de å fylla i. Sen kanske ja får pengar!
De kommer ju inte en dag försent!!

IKväll ska jag hem till Linda och Micke med Malin, å käka hemmagjord pizza med alla barnen! Mysigt ska de bli!
Sen ska ja å älsklingen bara mysa!!

Skönt ska de bli med helg..

Å kära vänner ni måste ju bara se My sisters keeper (allt för min syster) Helvete va ja lipa.. I floder rättare sagt. Hur bra film som helst.
Seeee den!!


Nu ska ja slappa, har sånna magkramer så de är sjukt! AjjjAjj...

Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0