Studenten..

Här om dagen när ja satt å kolla lite på bilder i mammas å pappas datorn. Så finns de knappt några bilder men ja hitta en från min student!
Tänk när ja tog studenten, vilken lycka. Vilken upplevelse. Nu är den ett minne blott.. Till sommarn är de 4 år sen ja tog studenten!


Johan Victorin och Jag! (Mitt första riktiga förhållande kan man väl säg..)
Tappat kontakten lite, men han kan nog va en av världens snällaste killar!
Utan han så hade ja aldrig vart där ja är idag! :) Ja hade inte heller klarat min matte kurs ;) haha..
Tack johan!



Min bal, som ja skulle gått med Johan som va på Sweden Rock då, och hann precis hem och se mig gå.
Så ja gick med min kompis sen Lekis, Mikael :) Kul de med. Men de är så kul å tittta tillbaka på sånt här.. Får verkligen starka minnen! Kul tid i mitt liv, studenten skulle ja vilja göra om.. :)

Nu är man snart så gammal så alla små kusiner har tagit studenten till och med!!

 

God Jul by the way!

KIss


Kommentarer
Postat av: A.

faaan va gryymt snygg du var! skiit härlig klänning verkligen :)

2009-12-27 @ 00:31:01
URL: http://aliciascarlini.blogg.se/
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

vilken cider tycker du är godast? :) gå in på min blogg och spana in alternativen. kram!<3

2009-12-27 @ 20:59:46
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0