Hejj hopp!

Nu är ja som ni vet nere i mitt kära VARBERG!! ;) När ja kom hem hit så va de första ja gjorde att åka till min Angibaby! Vi gick på tomtenatta eller va dom kalla de när affärerna har uppe till 21. Köpte julklapp till pappa å mamma dom sista. De blev en Lyle & scott tröja till pappa. Å lite bodyshop grejjer till Mamma. Hon älskar sånt!
Hon mår inte så bra idag dock. Stackarn!

Jag vaknade av att ja inte heller mådde så bra, hela magen pulsera å ja kände ett lätt illamående, samma som mamma känt hela morgonen å natten! Fast mitt har gett sig lite nu, så ja hasa mig ner till köket och tog mig 2 mackor å ett glas jucie!

Ikväll kommer bror å Tess hit å myser med julmat, film å sånt, återstår å se om ja kan pricka in 7 rätt idag å vinna alla ca 100 millarna, :) Hoppas gör ja! För hoppet är de sista som sviker en..

Imorgon är de ju Julafton där för första året sen ja föddes vi ska va hemmma på förmiddagen och sen som vanligt åka till Mormor och Morfar på kvällen, men lite tidigare.. :) Äta världens godaste julmat. Mormor är bäst i köket! Därför kan ja aldrig någonsin i mitt liv missa jul i Varberg! De går inte...

Nu ska ja Facebooka :) God Jul på er lovers :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0