Uhhha ja är trött.

Jag va ju uppe och kolla film inatt, vakna när klockan ringde kl 11 för då hade ja tvätttid.. Ja ääär trött som ett luder...

Honey har redan hittat ett fåtal strimmor med sol i vardagsrummet där hon ligger å steker sig ;) Men hon är redan brun så de räcker enligt mej ;);)
De blir fint väder idag igen, YEEEYY!! Alltid nått possitivt.

Idag känns de ändå tungt.. Särskillt när ja vet att ja ska få åka hem på Fredag. DÅ känns de verkligen ännu mer ensamt här.. :/ Visst har ja väl vännner här med, men dom träffar ja aldrig :/ Åh de är inte samma som hemma, eftersom ja tydligen inte kan lita på nån av dem!? Undra vem bara..? Men de är ju fint å veta liksom.. De är ju sånt man inte kan förutspå i en ny stad.. SAKNAR er Varberg..Er vet ja allt vart ja har... Kärlek till er..♥

Annars trivs ja bra här, blir annorlunda när man fått ett rktigt jobb där man träffar folk.

Funderar på att gå ut med hunden på gräset lite, innan ja går ner å byter maskin, sen när ja kommer upp ska ja se Wild Child haha..Så går tiden lite fortare tills min Plutt vaknar..
UNDRA vad som står på schemat idag? Jag skulle kunna tänka mej en promenad, kanske plocka lite mer svamp!?

Hasta la vista babes..


Kolla, hur underbart är inte Varberg, ni måste väl ändå hålla med, Saknar John, han är jämt så possitiv å alltid lika glad..han är i Norge fortfarande..
Har faktiskt inte träffat honom sen denna modevisningen.. Saknar mitt långa hår med, Allt är nog jobbigt idag känns de som..
Hoppas de vänder..

Kommentarer
Postat av: angi

Ja tänk om det alöltid hade sett ut som bilden i varberg alltid =) hehhehe



Ja ditt långa hår med den finaste hårfärgen jag sett är skit snygg. Men du är superduper snygg i de du har nu med Em. Loveeli

2009-08-19 @ 13:58:37
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0