Tjejfilms tajm..

Nu ska ja ha en riktig fjantig tjejkväll med mej själv å se riktigt tjejiga filmer, som Tias aldrig skulle vilja se...

Jag ska se Wild Child hahha.. Nån som sett den?

Och den Legally Blondes haha.. Nån som sett den?

Är dom bra? :)

Saknar älsklingen som är på jobbet ju!! Sova ensam inatt..


Hahaha, sen träffa ja å Malin en riktig fyllekajja här utanför, hon kunde väl knappt stå.. Står å pratar om att hennes svärmor inte mår bra och att hon är kristen å troende å allt.. :) Jaja jag säger då bara de.. Å så lura vi ut henne på tisdagsklubben på stadt :P hahhaha.. Stackars jävlar som får gå å släpa på henne där.. Hade inte Malin vart med så hade ja nog fan vart rädd.
Har ja sagt att ja hatar folk som är för fulla? Jag blir rädd och känner mej obekväm, ja vet inte varför!? Men de har väl sin förklaring det med!! Haha..

Jag recenserar filmerna sen om ja orkar..

Annars hörs vi imorgon loosers ;)
Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0