The suprice!!

Här har ni min SUPRICE!!!
Jag valde att åka hem några dagar tidigare till Varberg till mina älskade vänner...

Så nu är ja alltså back in Varberg!! Feeels good asså..

Så de första ja gjorde va att gå från station hem till Angies place, och överraska henne, de kunde hon ändå aldrig ana hahaha.. Men ja trodde nog hon skulle se mer chockad ut! haha.. Synd ja inte var beredd med Kameran!

Sen va Frida lite rastlös, så jag lånade Angies cykel och åkte dit å umgicks lite, drack vin på balkongen tjöta om allt mellan himmel och jord.. Och såg solen gå ner.. Över havet.. :) Otroligt vacker utsikt. Mycket bättre kan de inte bli..
Hon hade även fått den sötaste kattungen asså, shit.. Jag är inte jätte svag för katter men den va verkligen söt.. Åh lurvig..
Nu är ja ialf hemma hos mina päron..
Vi har nyss käkat kvällsmat, hungrig som ett svin va ja!!

Honey är hos svärmor/svärfar.. Saknar henne som fan, läskigt mycket. Men inte konstigt när man är van vid att ha henne 24/7..Älsklingen saknar ja med mycket.. Tur han kommer på fredag kväll/natt.. Ev hunden med..Hon är verkligen sötaste ever!!

Bild-inlägg ska nu göras...

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0