Nyvaken.. uhh!

Jag är trött som ett litet luder idag, haha..
Jag va iofs uppe ganska länge igår pratade med kompisar å så på msn..

Nu är de nedräkning tills Älskling och Honey kommer (om nu Honey följer med, vilket ja hoppas)

Jag har lovat mamma att gå ut med deras hund Milton, nu vid lunch å då ska ja nog snabba mig på att fixa iordning mej, haha. Men de är as fult väder idag. Åsna också! Jag som ville fota nere vid havet, attans att ja inte gjorde det igår. RÖV!

Som sagt första på schemat idag är att göra mej iordning så ja kan gå ut med Milton.
Ja är jävla fjantig här i Varberg, skulle aldrig visa mig utan smink typ. Men i Lidköping går ja utan hela tiden typ!
Men så är de..

Yes, Smink var de...

Hej hopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0