konstant skrik..

Jag har nu vart barnvakt till Wilma, hon skrek från hon kom tills hon gick, inget hjälpte.. Bjöjbyte,mat, vaggvisor, allt.. u name it!

Så nu har ja huvudvärk så de står härliga till.. Hon som brukar va så snäll... Hon brukar jämt va nöjd å glad...

Shiiit, så nu sitter ja bara.. helt fullkomligt slut, orkar inte göra min körkortsteori, orkar inte städa mer.. Imorgon får de bli efter besöket på Arbetsförmedligen :/ Palla..

Måste verkligen åka till mediamark å lämna tv, den är helt kastrull!! Fyyyyyy fan, NOT MY LUCKY DAY ASSÅ!!

Jag funderar på att bara gå å sova nu.. Min rygg värker å allt, ursch ja bara klagar!!

Kisse nisse på er..

Kommentarer
Postat av: Laila

nawh =) Gör du då? =)

2009-08-25 @ 00:29:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0